"לזמן צריך להיות מחיר": הפתרון של הבכיר לשעבר לנושא החטופים

המהדורה המרכזית No Comments on "לזמן צריך להיות מחיר": הפתרון של הבכיר לשעבר לנושא החטופים

סגן ראש השב"כ לשעבר, ישראל חסון למימרן ב'מהדורה המרכזית' בקול חי: "הכישלון שלנו במשאים ומתנים לשחרור חטופים הוא שלזמן לא היה מחיר. היינו צריכים לצאת בקריאה לכל תושבי עזה לפנות את הבנין ולהודיע לחמאס שבכל שעה עגולה שהם מחזיקים בבני ערובה עשרה בניינים יורדים"

צילום: Yonatan Sindel/FLASH90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מלחמת חרבות ברזל: סגן ראש השב"כ לשעבר, ישראל חסון שוחח הערב (ראשון) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית. "את האירוע הזה יתחקרו בשלושים השנים הבאות עד דק. היה פה כשל מודיעיני ענק. הטעות הייתה בפרשנות ובהבנה של הנעשה ברצועה. המדינה לא יכולה להשלים עם איום כזה על הגדר. התפיסה הייתה שחמאס מורתע. אם יש לקח אחד היום זה שישראל לא יכולה להרשות איום כזה".

"לא יכול להיות שיש לחיזבאללה 10 אלף לוחמים שעברו את כל ההכשרה בסוריה ומסתובבים לנו על הגדרות", הוסיף חסון. "זה מודל של חיזבאללה שהחמאס העתיק. יש פה מנגנון שאיראן מלמעלה. אם נמתין להחלטה של נסראללה אנחנו נשלם מחירים כבדים".

הוא הדגיש: "התוצאה של המבצע הזה בדרום צריך להיות שאין יותר חמאס ושלטון ביחד. אנחנו לא יכולים לעקור מהדי.אן. אי המוסלמי את האחים המוסלמים. אין דבר כזה התחמשות באמצעי תקיפה. אם יש לחיל האוויר 15 אלף מטרות זה אומר שחיינו עם 15 אלף מטרות שמסכנות אותנו. כניסה קרקעית היא אמצעי ולא מטרה. נסראללה לא יכול להמשיך להסתובב עם הגדר בצפון בניגוד להסכם הפסקת האש".

עוד אמר חסון, כי "הכישלון שלנו במשאים ומתנים לשחרור חטופים הוא שלזמן לא היה מחיר. היינו צריכים לצאת בקריאה לכל תושבי עזה לפנות את הבנין. להודיע לחמאס שכל שעה עגולה שהם מחזיקים בבני ערובה עשרה בניינים יורדים. שלזמן יהיה מחיר. בשלב מסוים האשראי העולמי יגמר".



0 תגובות